Społeczność Tajemniczych Klientów

Zapraszamy do pobrania bezpłatnego case study. Opisujemy w nim badanie, w którym analizowaliśmy strategie komunikacji CRM za pomocą Społeczności Badawczych Online (MROC).

Z naszego case study dowiesz się:

  • Dlaczego i jak utworzyliśmy Społeczność „Tajemniczych Klientów”? Jak połączyliśmy różne metody badawcze (MROC oraz Mystery Shopper)?
  • Jak za pośrednictwem Społeczności badaliśmy strategie komunikacji CRM?
  • Jakie korzyści odniósł nasz Klient?
  • Oraz jak samodzielnie zaprojektować podobne badanie?
Dowiedz się więcej!

Piotr Idzik
Managing Director
Tel: +48 664 050 993
E-mail: piotr.idzik@masmi.com

Dowiedz się więcej!

Aleksandra Gromniak

Aleksandra Gromniak
Community Manager
Tel: +48 533 680 254
E-mail: aleksandra.gromniak@masmi.com