Społeczność Tajemniczych Klientów

Zapraszamy do pobrania bezpłatnego case study. Opisujemy w nim badanie, w którym analizowaliśmy strategie komunikacji CRM za pomocą Społeczności Badawczych Online (MROC).

Z naszego case study dowiesz się:

  • Dlaczego i jak utworzyliśmy Społeczność „Tajemniczych Klientów”? Jak połączyliśmy różne metody badawcze (MROC oraz Mystery Shopper)?
  • Jak za pośrednictwem Społeczności badaliśmy strategie komunikacji CRM?
  • Jakie korzyści odniósł nasz Klient?
  • Oraz jak samodzielnie zaprojektować podobne badanie?
Dowiedz się więcej!

Piotr Idzik
Managing Director
Tel: +48 664 050 993
E-mail: piotr.idzik@masmi.com

Dowiedz się więcej!

Aleksandra Gromniak

Aleksandra Gromniak
Community Manager
Tel: +48 533 680 254
E-mail: aleksandra.gromniak@masmi.com

Łączenie podejść data analytics
& consumer understanding?

Umiemy to robić.
Nie, nie tylko my tak myślimy.

Potwierdzili to eksperci ESOMAR zapraszając nas do prezentacji case study na globalnej konferencji ESOMAR FUSION 2019.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
close-link

Łączenie podejść data analytics & consumer understanding?
Umiemy to robić.
Nie, nie tylko my tak myślimy.

Potwierdzili to eksperci ESOMAR zapraszając nas do prezentacji case study na globalnej konferencji ESOMAR FUSION 2019.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
A jak możemy pomóc Tobie?
close-link