Panel do badań jakościowych online

  • Czy chciałbyś mieć regularny dostęp do osób, które możesz zapytać o dowolne kwestie w dowolny sposób?
  • Czy rozważasz założenie społeczności badawczej, ale chciałbyś najpierw dokładnie przetestować możliwości tego narzędzia?
  • Czy chciałbyś przeprowadzić badanie społecznościowe, ale nie jesteś jeszcze pewien, jakie pytania chciałbyś zadać?
  • A może chciałbyś poruszyć wiele, pozornie niezwiązanych ze sobą tematów ze zróżnicowaną grupą respondentów?
  • Czy chcesz zoptymalizować swoje wydatki na badania, nie tylko społecznościowe?
  • Czy chciałbyś otrzymywać informacje od respondentów nie tylko w formie tekstu, ale też w formie zdjęć, nagrań audio, video…?

Panel do badań jakościowych online to narzędzie pozwalające zbudować zamkniętą społeczność.

Uczestnicy mogą zamieszczać materiały wizualne i wypowiadać się w formie pisemnej. W zależności od potrzeb mogą widzieć wzajemnie swoje posty, dyskutować ze sobą, lub też pozostawać w kontakcie wyłącznie z moderatorem.

Narzędzie to może zostać wykorzystane na różne sposoby zarówno na etapie eksploracji, zbierania insightów, jak i testowania rozmaitych materiałów. Sprawdza się jako rozbudowany eksploracyjny pre-task przed tradycyjnym badaniem jakościowym lub badaniem ilościowym off line (f2f), a także jako samodzielna metodologia. Pozwala poznać język jakim posługuje się grupa docelowa.

Panel umożliwia marketerom:

  • uzyskać odpowiedzi na problemy,
  • zidentyfikować pojawiające się zachowania,
  • otrzymywać bieżącą ocenę materiałów marketingowych.
Dowiedz się więcej!

Piotr Idzik
Managing Director
Tel: +48 664 050 993
E-mail: piotr.idzik@masmi.com