Poznaj nasz Zespół

PIOTR IDZIK

Managing Director

Człowiek orkiestra; liczba zadań równa liczbie dreadów na głowie; dba o rozwój firmy, koordynuje marketing, pielęgnuje kontakty z kluczowymi Klientami, trzyma pieczę merytoryczną nad badaniami ilościowymi i MROC, do każdego z tych zajęć potrafiąc dobrać muzykę z innego stylu; poza biurem można go spotkać na kawie, w kinie, na placu zabaw, zawsze ze słuchawkami i Kindle w plecaku.

Tel: +48 664 050 993
E-mail: piotr.idzik@masmi.com

KRZYSZTOF KAMIL JURKÓW

Head of Qualitative Department

W czasie realizacji projektów badawczych niestrudzony w dopytywaniu „dlaczego?”, „po co” i „jak” w czym najlepszy przykład daje mu trójka dzieciaków; poza zarządzaniem zespołem badaczy i siecią partnerów terenowych, projektuje oferty, kieruje projektami, zajmuje się rozwojem biznesu i … wciąż moderuje! Ponadto lubi mieć przy sobie ciężkie, papierowe książki, pływać kajakiem i pracować w lokalnej kawiarni bardziej niż w biurze…

Tel: +48 661 014 846
E-mail: krzysztofkamil.jurkow@masmi.com

ANETA KOWALCZUK

Senior Project Manager

Ekspert od cyferek, statystyk, zaawansowanych i złożonych procesów badawczych, kieruje projektami ilościowymi realizowanymi w Polsce i międzynarodowo; swoją ciekawość świata zaspokaja nie tylko w pracy przez zadawanie pytań, analizowanie danych i odkrywanie w nich zależności, ale także przez czytanie książek i podróżowanie; kibic Legii Warszawa, fan kina, szczególnie klasy B, co najmniej raz w miesiącu chodzi na mecze i średnio 100 razy rocznie do kina.

E-mail: aneta.kowalczuk@masmi.com

WITOLD OSTAŁOWSKI

Researcher

Urodzony moderator, zanim zaczął rozmawiać z konsumentami w fokusowniach wysłuchiwał ich zwierzeń jako barman i barista; współpracuje przy projektach jakościowych, stąd jest wiecznie w rozjazdach – czego nie może zrozumieć jego pies; potrafi sam wszystko ogarnąć, nawet zrobić remont mieszkania, na urlop wyjeżdża w głuszę, gdzie nie ma zasięgu komórek i gdzie do woli może grać na gitarze, bo nikt mu nie włączy Spotify.

E-mail: witold.ostalowski@masmi.com

ALEKSANDRA GROMNIAK

Community Manager

Digital Native, uczy zespół jak dobrać emoji do każdej sytuacji; na bieżąco śledzi informacje w różnych obszarach, od plotek po badania kosmosu, przez co wie wszystko o wszystkim i potrafi z każdym nawiązać wspólny język; w MASMI odpowiada za realizację projektów społecznościowych; fanka Doctora Who, ekranizacji komiksów Marvela oraz rocka z lat 90, czyli czasów jej przedszkola.

E-mail: aleksandra.gromniak@masmi.com

Łączenie podejść data analytics
& consumer understanding?

Umiemy to robić.
Nie, nie tylko my tak myślimy.

Potwierdzili to eksperci ESOMAR zapraszając nas do prezentacji case study na globalnej konferencji ESOMAR FUSION 2019.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
close-link

Łączenie podejść data analytics & consumer understanding?
Umiemy to robić.
Nie, nie tylko my tak myślimy.

Potwierdzili to eksperci ESOMAR zapraszając nas do prezentacji case study na globalnej konferencji ESOMAR FUSION 2019.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
A jak możemy pomóc Tobie?
close-link