In The Moment (ITM)

  • Chciałbyś poznać zakupowy proces decyzyjny podczas jego trwania?
  • Chciałbyś zrozumieć całościowe doświadczenie zakupowe, w którym uczestniczą Twoi potencjalni konsumenci: przed, w trakcie i po podjęciu decyzji o zakupie?
  • Chciałbyś dowiedzieć się, w jaki sposób konsumenci podejmują decyzję o zakupie? Co planują kupić? Co myślą o ofercie, którą przeglądają? Czy są zadowoleni z obsługi w sklepie? Gdzie i dlaczego dokonali zakupu? Czy zauważyli komunikaty marketingowe?

In The Moment jest innowacyjnym produktem oraz procesem badawczym, który pozwala uzyskać odpowiedzi na powyższe pytania i wiele więcej. Umożliwia zadawanie pytań klientowi w czasie rzeczywistym, podczas całego procesu decyzyjnego, a także pozwala na otrzymywanie odpowiedzi bez zadawania pytań za pomocą zdjęć, nagrań wideo, audio, itd…

Ludzka pamięć jest zawodna, a wiele decyzji zakupowych jest podejmowanych impulsywnie bądź pod wpływem komunikatów marketingowych, z jakimi spotykają się konsumenci przed dokonaniem zakupu. Badania ITM pozwalają na bardziej precyzyjne uchwycenie ulotnych faktów i emocji – takimi, jakimi są, a nie takimi, jakimi respondenci twierdzą, że są.

Badanie In The Moment jest przeprowadzane na urządzeniach mobilnych. Dzięki temu możemy towarzyszyć konsumentom w odpowiednim momencie, zarówno w domu, jak i poza nim:

  • w momencie planowania zakupów,
  • w momencie wchodzenia i wychodzenia ze sklepu,
  • w momencie korzystania z produktu.

Zalety badania In The Moment

  • uzyskujemy informacje o rzeczywistych doświadczeniach konsumentów w trakcie ich trwania,
  • uzyskujemy pełną informację o kolejnych etapach zakupów z jednego źródła,
  • zadajemy pytania i obserwujemy rzeczywiste zachowania dzięki zdjęciom, nagraniom wideo i audio, które nadają kontekstu informacjom udzielanym przez respondenta,
  • łączymy elementy różnych metod jakościowo – ilościowych w jedną metodę, dzięki czemu cena jest atrakcyjna,
  • mamy możliwość porównywania benchmarków.
Dowiedz się więcej!

Piotr Idzik
Managing Director
Tel: +48 664 050 993
E-mail: piotr.idzik@masmi.com

Łączenie podejść data analytics
& consumer understanding?

Umiemy to robić.
Nie, nie tylko my tak myślimy.

Potwierdzili to eksperci ESOMAR zapraszając nas do prezentacji case study na globalnej konferencji ESOMAR FUSION 2019.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
close-link

Łączenie podejść data analytics & consumer understanding?
Umiemy to robić.
Nie, nie tylko my tak myślimy.

Potwierdzili to eksperci ESOMAR zapraszając nas do prezentacji case study na globalnej konferencji ESOMAR FUSION 2019.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
A jak możemy pomóc Tobie?
close-link