+48 22 292 82 97 masmi-poland@masmi.com

In The Moment (ITM)

  • Chciałbyś poznać zakupowy proces decyzyjny podczas jego trwania?
  • Chciałbyś zrozumieć całościowe doświadczenie zakupowe, w którym uczestniczą Twoi potencjalni konsumenci: przed, w trakcie i po podjęciu decyzji o zakupie?
  • Chciałbyś dowiedzieć się, w jaki sposób konsumenci podejmują decyzję o zakupie? Co planują kupić? Co myślą o ofercie, którą przeglądają? Czy są zadowoleni z obsługi w sklepie? Gdzie i dlaczego dokonali zakupu? Czy zauważyli komunikaty marketingowe?

„In The Moment” jest innowacyjnym produktem oraz procesem badawczym, który pozwala uzyskać odpowiedzi na powyższe pytania i wiele więcej. Umożliwia zadawanie pytań klientowi w czasie rzeczywistym, podczas całego procesu decyzyjnego, a także pozwala na otrzymywanie odpowiedzi bez zadawania pytań za pomocą zdjęć, nagrań wideo, audio, itd…

Ludzka pamięć jest zawodna, a wiele decyzji zakupowych jest podejmowanych impulsywnie bądź pod wpływem komunikatów marketingowych, z jakimi spotykają się konsumenci przed dokonaniem zakupu. Badania ITM pozwalają na bardziej precyzyjne uchwycenie ulotnych faktów i emocji – takimi, jakimi są, a nie takimi, jakimi respondenci twierdzą, że są.

Badanie In The Moment jest przeprowadzane na urządzeniach mobilnych. Dzięki temu możemy towarzyszyć konsumentom w odpowiednim momencie, zarówno w domu, jak i poza nim:

  • w momencie planowania zakupów,
  • w momencie wchodzenia i wychodzenia ze sklepu,
  • w momencie korzystania z produktu.

Zalety badania In The Moment

  • uzyskujemy informacje o rzeczywistych doświadczeniach konsumentów w trakcie ich trwania,
  • uzyskujemy pełną informację o kolejnych etapach zakupów z jednego źródła,
  • zadajemy pytania i obserwujemy rzeczywiste zachowania dzięki zdjęciom, nagraniom wideo i audio, które nadają kontekstu informacjom udzielanym przez respondenta,
  • łączymy elementy różnych metod jakościowo – ilościowych w jedną metodę, dzięki czemu cena jest atrakcyjna,
  • mamy możliwość porównywania benchmarków.