Panel do badań jakościowych online
- Czy chciałbyś mieć regularny dostęp do osób, które możesz zapytać o dowolne kwestie w dowolny sposób?
- Czy rozważasz założenie społeczności badawczej, ale chciałbyś najpierw dokładnie przetestować możliwości tego narzędzia?
- Czy chciałbyś przeprowadzić badanie społecznościowe, ale nie jesteś jeszcze pewien, jakie pytania chciałbyś zadać?
- A może chciałbyś poruszyć wiele, pozornie niezwiązanych ze sobą tematów ze zróżnicowaną grupą respondentów?
- Czy chcesz zoptymalizować swoje wydatki na badania, nie tylko społecznościowe?
- Czy chciałbyś otrzymywać informacje od respondentów nie tylko w formie tekstu, ale też w formie zdjęć, nagrań audio, video…?
Panel do badań jakościowych online to narzędzie pozwalające zbudować zamkniętą społeczność.
Uczestnicy mogą zamieszczać materiały wizualne i wypowiadać się w formie pisemnej. W zależności od potrzeb mogą widzieć wzajemnie swoje posty, dyskutować ze sobą, lub też pozostawać w kontakcie wyłącznie z moderatorem.
Narzędzie to może zostać wykorzystane na różne sposoby zarówno na etapie eksploracji, zbierania insightów, jak i testowania rozmaitych materiałów. Sprawdza się jako rozbudowany eksploracyjny pre-task przed tradycyjnym badaniem jakościowym lub badaniem ilościowym off line (f2f), a także jako samodzielna metodologia. Pozwala poznać język jakim posługuje się grupa docelowa.
Panel umożliwia marketerom:
- uzyskać odpowiedzi na problemy,
- zidentyfikować pojawiające się zachowania,
- otrzymywać bieżącą ocenę materiałów marketingowych.
Piotr Idzik
Managing Director
Tel: +48 664 050 993
E-mail: piotr.idzik@masmi.com