Point Of Sale (POS)
- Chciałbyś poprawić sprzedaż i zwiększyć szanse na to, że Twój produkt zostanie zauważony przez klienta?
- Chciałbyś zoptymalizować takie działania w punktach sprzedaży jak: właściwa ekspozycja towarów, efektywne zagospodarowanie przestrzeni, prawidłowe rozmieszczenie materiałów informacyjnych i promocyjnych?
- Chciałbyś poznać stopień przestrzegania standardów sprzedażowych i promocyjnych przez poszczególne punkty sprzedażowe?
Audyt POS jest skutecznym narzędziem umożliwiającym kontrolę działań, które mają wpływ na sprzedaż. Ma zastosowanie wszędzie tam, gdzie duża liczba punktów sprzedaży jest wyzwaniem dla utrzymania odpowiedniej dostępności i ekspozycji asortymentu firmy. Pomaga w:
- ustalaniu celów i bardziej efektywnych standardów sprzedażowych,
- identyfikacji i szybkim reagowaniu na nietypowe sytuacje np. problemy i niezgodności pojawiające się w poszczególnych punktach sprzedażowych,
- uzyskaniu wiedzy o konkurencji.
Audytorzy
- Audyty są przeprowadzane przez profesjonalnych audytorów, dedykowanych do konkretnego projektu. Każdy z nich musi przejść instruktaż projektowy i szczegółowe szkolenie audytorskie.
Zbieranie danych
- Audytor posługuje się wystandaryzowanym formularzem ankietowym, przygotowywanym wspólnie z Klientem, do którego wprowadza wszystkie swoje spostrzeżenia. Ma również możliwość dodatkowej dokumentacji przeprowadzanego audytu np. w postaci zdjęć.
- Dane zbierane są za pomocą mobilnej aplikacji, która umożliwia:
- przesyłanie danych online lub offline za pomocą telefonu lub tabletu,
- łatwe rozpoznawanie i wybieranie produktów za pomocą skanera kodów kreskowych,
- wykonywanie obliczeń ułatwiających liczenie produktów,
- przesyłanie zdjęć produktów i półek sklepowych,
- przydzielanie audytorom zadań online (do wykonania w określonym czasie i miejscu).
Raportowanie
- Istnieje możliwość bieżącego raportowania online oraz przygotowywania okresowych raportów.
Dowiedz się więcej!
Piotr Idzik
Managing Director
Tel: +48 664 050 993
E-mail: piotr.idzik@masmi.com