Badania jakościowe
- Czy chciałbyś poszerzyć lub pogłębić wiedzę bądź wygenerować nowe pomysły?
- Odkryć obecne trendy w zwyczajach, opiniach i refleksjach?
- Znaleźć inspirację do tworzenia nowych produktów, usług i marek lub ulepszania już dostępnych?
- Stworzyć właściwe „parametry” do badań ilościowych?
- A może chciałbyś jeszcze lepiej zrozumieć, zinterpretować dane uzyskane z badań ilościowych?
Badania jakościowe pomagają zrozumieć motywacje, odczucia oraz wartości, które na pierwszy rzut oka są gdzieś głęboko ukryte i niewidoczne, a wpływają na podejście do produktów, usług, marek i kreują zachowania wobec nich.
Za pomocą badań jakościowych można uchwycić obraz i język, jakim posługują się konsumenci. Dzięki tym wynikom marketerzy mogą m.in. odpowiednio opisywać marki, produkty i usługi lub trafnie zwracać się do odbiorcy.
Aby odpowiedzieć na Twoje „co, jak i dlaczego”, używamy następujących sposobów zbierania danych:
- Wywiady Grupowe / Mini Wywiady Grupowe / Rozbudowane Wywiady Grupowe,
- Diady, triady, kwadrygi,
- Wywiady indywidualne: offline (w studio, w domu respondenta, w sklepie, w pracy, w miejscach publicznych, telefoniczne…) oraz online,
- Badania etnograficzne,
- Obserwacje (jawne i niejawne),
- Warsztaty,
- Krótkoterminowe badania na platformie online (np.: asynchroniczne wywiady grupowe / dzienniczki itp.)
Dowiedz się więcej!
Krzysztof Kamil Jurków
Head of Qualitative Department
Tel: +48 661 014 846
E-mail: krzysztofkamil.jurkow@masmi.com